sobota, 26 września 2015

Common White Girl Tag + black&white photos

Witom!
Po długiej nieobecności możecie przygotować się na "tag'owe miesiące".
Myślę, że rozumiecie o co mi chodzi więc bez zbędnego przedłużania zapraszam was na resztą tego posta i piosenkę, która (według mnie) powinna wprowadzić was w idealny nastrój.
https://www.youtube.com/watch?v=eIAfd53PHmg&spfreload=10

1.Ulubiony napój z Starbucks'a?
Jeszcze nie miałam okazji tam być jednak gdy już tam będę z chęcią wypiłabym Berry Hibiscus

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Myślę, że jest to 30-40 min razem ze zdzieraniem mnie z łóżka. Jednak muszę być ostrożna bo w szkole powinnam być już na 7:10.

3.Ile "selfies" robisz sobie dziennie?
Jest to różnie, ponieważ są takie dni gdy wcale ich nie robię i takie gdy robię je sobie z przyjaciółmi lub sama sobie.

4.Ile masz zdjęć na instagramie?
30 :)

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos? 
Raczej nie ale czasem wymsknie mi się "LOL"

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
To pytanie ma 2 znaczenia. Jeśli chodzi o to, że (np.) w poniedziałek ubiorę jakiś komplet a we wtorek to samo to tego nie robię. A jeśli chodzi o to, że kupię jakąś rzecz, ubiorę ją 1 raz i wyrzucę to również tak nie jest.

7.Jesteś rasistką?

Nie.

8.Ile masz tweetów?
Nie ćwierkam.

9.Instagram, Twitter czy Tumblr?

Definitywnie Instagram.

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Myślę, że słuchając muzyki i czytając. Aczkolwiek spędzam dużą ilość czasu z przyjaciółmi.

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Z Polski:                                                                                 Z zagranicy:
dziewczyna- StylizacjeTV oraz Merry_Hoc             dziewczyna: Zoella i Tara Michelle
chłopak- DGshowTV                                             chłopak: Joe Sugg i PointlessBlog

12.Jak często malujesz paznokcie?

Maluję paznokcie tylko i wyłącznie odżywką. Chyba, że mam jakieś specjalne okazje.

13.Jesteś zakupoholiczką?
Lubię robić zakupy oraz cieszę się z zakupionych rzeczy (szczególnie tych co trafiły w dziesiątkę) ale nie przeżywam tego tak bardzo.

14.Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
Dwa razy.

15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Jak dla mnie jest ich sporo ale na pewno jest wiele osób, które mają ich więcej.

16. Czy robisz zdjęcie jedzenia przed zjedzeniem?
Jeśli jest ładnie "przystrojone" to tak.

17.Robisz makijaż codziennie?

Nie.

18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Jak na razie są lepsze niż rok temu!

19. Jak często stylizujesz swoje włosy?

Jeśli czesanie ich szczotkę i upinanie w niesfornego, króciutkiego (ścięłam moje włosy) kucyka się liczy, to owszem.

20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"? 
Zdecydowanie NIE! :D


Ps. Przepraszam, że zdjęcia nie są o jednej tematyce jednak chciałam aby ten post jakoś był udekorowany.
                                                                                              / SOMEBODY PERFECT

















6 komentarzy:

  1. bardzo fajny tag i na prawdę genialne zdjęcia ;) szkoda że nie ma więcej ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag, myślę że w wielu rzeczach byśmy się zgadzały ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :)
    Super zdjecia
    Zapraszam do mniej http://victoriaaprincesss.blogspot.com/2015/09/pokochajcie-jesien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie książki czytasz? :) i jakie wrażenie wywarło na Tobie '7 razy dziś' ? opowiedz coś o tej książce, bo ostatnio chciałam kupić, ale zrezygnowałam , bo nie wiedziałam, czy warto :P
    zapraszam do mnie http://lepszaodsiebie.blog.pl/2015/09/26/spelnilam-swoje-marzenie/

    OdpowiedzUsuń