wtorek, 22 grudnia 2015

Christmas Tag

                                                                    Witam!
Wybaczcie mi brak postów jednak w tym roku nauka mnie przerasta i poświęcam na nią więcej czasu niż zwykle. Aczkolwiek teraz powracam i przysięgam, że posty będą częściej. Z resztą mam już osoby, które mnie pilnują co do bloga i bardzo im za to dziękuję.Zapraszam na świąteczny tag!

1. Kiedy zaczynasz przygotowywania do Bożego Narodzenia?

Wydaje mi się, że jest to około 14 grudnia. Razem z mamą przystrajamy cały dom, a parę dni później jedziemy do domku rodzinnego gdzie całą rodziną przystrajamy jednopiętrowy dom. Zakupy na święta są zazwyczaj 1 tydzień później.
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Nie i nigdy nie posiadałam. Nie kręciło mnie otwieranie okienek i zjadanie czekoladek albo znajdowanie jakiś nowych kosmetyków.

3.Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Moje ulubione filmy świąteczne to "Elf" i "Holiday". Magia Kevin'a już niestety dawno prysła ale na jego miejsce weszły właśnie te dwa filmy. Polecam je gorąco, szczególnie w zimne wieczory z gorącą czekoladą.

4.Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Oczywiście, że mam! Jednak przypomniałam sobie to wspomnienie dopiero gdy oglądałam album zdjęciowy i słuchałam opowieści taty. Zdjęcie przedstawiało mnie jako małą dziewczynkę w dwóch kucykach, która siedziała w dużym pudełku dla lalki. Za mną siedział roześmiany tata, który patrzył na moje figle. Wszyscy się śmiali a ja bawiłam się lalką siedząc w opakowaniu w której wcześniej była umieszczona.
Było ich oczywiście więcej jednak nie chcę was zanudzać i się rozpisywać :D

5.Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Myślę, że najbardziej lubię to jak dużo spędzam czasu z rodzinną tą bliską i dalszą. To dla mnie jest to priorytet tak samo jak pamięć o tym, że jest to czas wybaczania.

6.Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Jak wspomniałam wyżej jest to rodzinne ubieranie choinki i ozdabianie pomieszczeń w domku na wsi.

7.Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?

Moje ulubione piosenki to "Santa Clouse is coming to town" i "All I want".

8.Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Moja choinka jest srebrno-czerwona. Z resztą będziecie mogli to zobaczyć na zdjęciu obok.

9. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?

Jest to Spiced Orange (wosk z Yankee Candle).

10.Jaki kolor lampeczek lubisz najbardziej?

Najbardziej lubię biały i złoty kolor lampeczek choinkowych.

11.Odliczasz dni do świąt?

Oczywiście, że tak!

12.Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
W pewnym poście wspomniałam , że nie maluje paznokci.

13.Ulubiony napój zimowy?

Definitywnie Pierniczkowe Latte jednak to domowe! :)

14.Jak wygląda twój pokój podczas

Mój pokój jest koloru szaro-białego a do tego są czerwone dodatki więc tak jakby świąteczny klimat jest cały czas. Jedyne co dodatkowo się pojawia to Choinka, dwa świeczniki i duża bombka z moim imieniem.

15. Posiadasz jakieś ulubione świąteczne książki?

Nie ma innej opcji! Są dwie: "W śnieżną noc" i "Podaruj mi miłość". Obydwie te książki są złączeniem opowiadań różnych autorów. W wśn jest  to trzech autorów/ek  - w pmm jest ich już dwanaście.



Dziękuję wszystkim za uwagę!
Do zobaczenia w następnym poście.
                                                                                                   /somebody perfect


1Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? - See more at: http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/2012/12/christmas-tag.html#sthash.w8hsDYOd.dpuf

5 komentarzy: